NA NASZEJ STRONIE ZAWSZE NAJTANIEJ
bez pośredników
bez ukrytych opłat
NA NASZEJ STRONIE BEZPIECZNIEJ
bezpłatna anulacja
bezpieczna płatność
NIE DAJ SIĘ WYPRZEDZIĆ
Obecnie naszą ofertę przegląda
6 osób
Hotel Traffic
pl
Hotel Traffic
Wrocław
Hotel Traffic
  • Hotel Traffic
  • Hotel Traffic
  • Hotel Traffic
Joanna Szymańska
2023-12-06
"Odnowione pokoje, genialna lokalizacja, bardzo czysto i ciepło."
Krzysztof Muzioł
2023-12-03
"Bardzo pozytywnie, czyste i przytulne pokoje. Pyszne śniadania. Polecam "
Jeleniogórzanka
2023-11-16
"Przystępna cena, bardzo dobra lokalizacja. Pokoje czyste, zadbane wszystko i no ogólnie nie mam żadnych zarzutów. Polecam"
Stanisław Czachorowski
2023-10-23
"Bardzo ekologiczne nastawienie, kosze do segregacji odpadów, wida z kranu, prosta estetyka, smaczne śniadania."
mcdog
2023-10-21
"Generalnie OK, super miejscowka, pokoje jak za tą cenę też w sam raz. No i blisko do teatru :)"
Ula Krupowicz
2023-09-11
"Bardzo przytulny pokoik, bardzo czysto. Super lokalizacja, praktycznie ścisłe centrum. Polecam."
Małgorzata Paciorek
2023-03-31
"Czysty pokój, bardzo praktycznie urządzony. Przestronna łazienka. Największe wrażenie zrobiło na mnie śniadanie, conajmniej jak w hotelu 4*. Jedyny minus to słabe ciśnienie wody w prysznicu, ale możliwe, że to tylko przejściowa niedogodność. Dziękuję za miły pobyt :)"
Samara Morgan
2023-03-24
"Pokój bardzo czysty, pościel pachnąca, a jedzenie smaczne. Dodatkowo obsługa jest miła. Wszystko w najlepszym porządku."
Agnieszka Jedroszyk
2023-02-28
"Bardzo przyjemny hot. Bliskość starówki i innych atrakcji. Nie przeszkadza brak parkingu. Pokoje czyste, pięknie urządzone a co ważne ciche. Łóżko wygodne. Miejsce warte powrotu."
Christian Rejer
2023-02-15
"Super, genialna lokalizacja, bardzo czyste pokoje, smaczne i wystarczająco urozmaicone śniadanie. W pokoju zestaw do parzenia kawy oraz herbaty, wygodny materac. Byłem pod dużym wrażeniem jakości w tak przystępnej cenie."
Kamila Garbulska
2023-02-08
"Wszystko w porządku, śniadanie bardzo smaczne, miła obsługa, winda, przytulny pokój"
Ania Horbowa
2023-01-30
"Wszytko super ,czyściutko, świetna lokalizacja przy samym rynku.Bardzo miła obsługa. Wrócę tam z przyjemnością :)"
Karolina Romanowska
2023-01-12
"Hotel niezwykle kameralny, wygodny i dobrze urządzony. Wspaniała lokalizacja. Świetne i smaczne śniadania. Lubimy tam wracać. "
P S
2022-11-20
"Bardzo komfortowe pokoje, wygodne łóżko, świetna lokalizacja - zaledwie kilka minut pieszo od rynku, możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego byla dla nas największym atutem"
Marta Fryca
2022-11-19
"Pokoje były przestronne, obsługa bardzo miła i chętna do pomocy. Lokalizacja idealna, ponieważ tuż przy samym rynku. Hotelowe śniadanie było dobre i pozwalające na wybór."
Agata Jeżyna
2022-09-28
"Hotel bardzo ładny, bardzo miła obsługa, możliwość zostawienia bagaży w recepcji w dzień wyjazdu, pokój czysty, przytulny, jasny. W hotelu panowała cisza. Hotel wyposażony w windę. Na pewno jeszcze się tam zatrzymam. Jednym słowem wszystko na plus :)"
Aleksandra Kania
2022-07-28
"Bardzo przyjemny hotel, standard pokoju dużo wyższy niż w niektórych 3 gwiazdkowych hotelach, a nawet porównywalnie do 4☆ w których byliśmy. Czysto i schludnie. Świetna lokalizacja."
Maciej Nowotnik
2022-07-17
"Przytulny pokój, pyszne śniadania oraz niewielka odległość do centrum to wszystko czego potrzeba na weekendowy wypad do Wrocławia :)"
Karolina Szczotka
2022-04-16
"Hotel w samym centrum Wrocławia, praktycznie obok rynku starego miasta. Pokoje nowoczesne, czyste. Na plus telewizor z smartem, można było obejrzeć netflixa wieczorem. Śniadanie pyszne i urozmaicone. Polecam obiekt."
Violetta Kantor
2022-04-06
"Fantastyczny hotel,czysto,łóżka bardzo wygodne,w pokoju zestaw kawowy.Obsługa miła i pomocna.Wszędzie blisko,parking w bardzo bliskiej odległości,płatny.Hotel posiada windę która jest dużym udogodnieniem."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna hoteltraffic.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ I ZAREZERWUJ