- 1. Zameldowanie w hotelu jest możliwe na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. W przypadku odmowy okazania dokumentu, pracownik hotelu ma prawo odmówić zameldowania bez zwrotu kosztów noclegu za pierwszą noc.
- 2. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Miejsce dla palących znajduje się na zewnątrz. W przypadku potwierdzonych przypuszczeń, że dana osoba pali/paliła w miejscu do tego nieprzeznaczonym, gość zostanie obciążony karą w wysokości 200 zł. W przypadku nieuregulowania należności wynikającej z nałożonej kary finansowej, recepcjonista bądź manager mają prawo wezwać na miejsce policję oraz ochronę.
- 3. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz spożywania narkotyków i substancji psychotropowych i/bądź innych środków odurzających.
- 4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty, pieniądze oraz kosztowności pozostawione na jego terenie. Rzeczy wartościowe można zdeponować na recepcji.
- 5. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00. Hotel jest czynny 24h na dobę.
- 6. Chęć przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać́ jak najwcześniej, nie później niż do godziny 10.30, na recepcji. Hotel nie gwarantuje, że będzie dysponował wolnymi pokojami.
- 7. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są tylko na podstawie paragonu/faktury VAT.
- 8. Osoby niepełnoletnie muszą zostać wylegitymowane (legitymacja szkolna, książeczka zdrowia) i jeśli podróżują samodzielnie – bez opiekuna prawnego – muszą posiadać Zgodę Rodzica/Opiekuna Prawnego na nocleg w Hotelu Traffic Wrocław
- 9. W przypadku braku możliwości zweryfikowania tożsamości i/lub braku posiadania zgody prawnej na nocleg w Hotelu Traffic Wrocław, pracownik obiektu ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji (anulacja bez kosztowa za każdą noc powyżej 1 doby).
- 10. W pokojach mogą przebywać jedynie osoby zameldowane w hotelu. Przyjmowanie gości może odbywać się jedynie w barze. Goście mogą przebywać na terenie hotelu nie dłużej niż do godziny 22:00.
- 11. W godzinach 22.00 – 6.00 obowiązuje cisza nocna. Turyści powracający późno lub bardzo późno, powinni zachować ciszę, by nie zakłócać wypoczynku pozostałym gościom hotelu.
- 12. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia oraz zniszczenia mienia hotelu. W przypadku naliczenia na gościa opłat wynikających ze zniszczenia mienia hotelu, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia karty płatniczej gościa, podanej podczas zameldowania.
- 13. W przypadku zgubienia karty do pokoju, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia się do recepcji w celu uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
- 14. W trakcie pobytu, jak i po wymeldowaniu się, goście hotelowi mogą bezpłatnie przechować bagaż w przechowalni, nie dłużej jednak niż przez 24h. W przypadku pozostawienia bagażu dłużej niż 24h, bagaże pozostawione w hotelu zostają zutylizowane.
- 15. W razie rażącego nieprzestrzegania regulaminu lub nieodpowiedniego zachowania się, manager lub recepcjonista może nakazać danej osobie opuszczenie hotelu; w przypadku, gdy owa osoba nie stosuje się do poleceń – także wezwać policję i/lub ochronę celem wyprowadzenia z obiektu. W przypadku wyproszenia z hotelu osoby naruszającej regulamin nie przysługuje jej zwrot za niewykorzystany nocleg.
- 16. We wszelkich sprawach nieujętych w regulaminie, a dotyczących funkcjonowania hotelu (takich jak: zapewnienie porządku, ochrona mienia, przestrzeganie zasad kultury) goście są zobowiązani zastosować się do wskazówek recepcjonisty lub managera.
ŻYCZYMY MIŁEGO I SPOKOJNEGO POBYTU
SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ I ZAREZERWUJ