Hotel Traffic
pl
Hotel Traffic
Wrocław
Hotel Traffic
Przemek Suliga
2020-01-23
"Bardzo fajny hotel. Blisko Rynku. Super wyposażony pokój"
Marta Jemieljańczuk
2020-01-21
"Doskonała lokalizacja. Bardzo czysto. Warto się tu zatrzymać."
Agnieszka G
2020-01-14
"Czysto, porządnie, miła obsługa. Śniadanie bardzo dobre, duży wybór"
Aleksander Zdrojowy
2020-01-12
"Nowoczesny hotel w dobrym położeniu. ( niedaleko Rynku)"
Michał Toński
2020-01-12
"Czysto, ładnie, super Lokalizacja, dobre ceny, jedynie wygluszenie kiepskie, ale ogólnie na plus"
Łukasz Leśniewski
2020-01-09
"Bardzo przyjemny, nowocześnie i stylowo urządzony w starej kamienicy hotel. Bardzo dobra relacja ceny do jakości, uprzejma obsługa, całodobowy bar. Smaczne śniadania za 30 zł. Jedyne drobne minusy to dwie osobne kołdry na łóżku małżeńskim i relatywnie wczesny koniec śniadania w weekend - o 10."
Marek Ludwisiak
2020-01-08
"Fajny super lokalizacja"
Małgorzata Lewicka
2020-01-01
"Doskonała lokalizacja. Wszędzie blisko. Śniadanie bardzo smaczne i rożnorodne. Pokoje czyste, przytulne, nowe. Duża kabina prysznicowa.Bagaż można zostawić do 24 godzin po wymeldowaniu. To naprawdę duży plus."
Aneta Węglarzy
2019-12-30
"Bardzo miła obsługa. Pokój czysty i ładny. Śniadania pyszne! Lokalizacja GENIALNA!"
Edyta Niewiadoma
2019-12-19
"Znakomity hotel. Czysto, nowocześnie i bardzo przytulnie. Rewelacyjna lokalizacja, uśmiechnięty personel. Super"
Mikael
2019-11-27
"Lokalizacja super. Standard wystarczający. Czysto i wygodnie. Śniadanie też ok. Polecam"
Sandra15 nowak
2019-11-14
"Hotel niedaleko rynku, pokoje czyste, schludne. Śniadanie niby skrome ale każdy znajdzie coś dla siebie. Minus za brak parkingu"
Robert Szczygieł
2019-10-30
"Ogólnie: BARDZO SUPER !!!"
Anna Gierła
2019-10-27
"Hotel cudowny. Spędziłam tm bardzo miłe chwile. Obsługa bardzo miła i rozmowna. W barze duży wybór alkoholi i innych napojów. Wnętrza urządzone wg mnie z klimatem i pomysłem! WSPANIAŁE, różnorodne śniadanie. Wrócę z całą pewnością."
2020-05-21
Procedury bezpieczeństwa: COVID-19

Szanowni Goście! Zależy nam, abyście czuli się bezpiecznie w Hotelu Traffic Wrocław, dlatego podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zminimalizowanie zagrożenia zarażenia się koronawirusem SARS COVID-19 na terenie naszego obiektu. Sprawdź, jakie procedury wprowadziliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.

  • 1. Każdy pracownik obiektu przed przyjściem do pracy jest zobowiązany do samooceny swojego stanu zdrowia zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez Ministerstwo Zdrowia.

    2. Kadra zarządzająca jest ponadto zobligowana do bieżącej weryfikacji i oceny stanu zdrowia podległych pracowników, udzielenia im odpowiedniej pomocy w razie pogorszenia się ich samopoczucia, a także oddelegowania ich z miejsca pracy w takiej sytuacji.

    3. Pracownicy naszego hotelu zostali wyposażeni w sprzęt ochronny: maseczki oraz rękawiczki jednorazowe, które są przez nich noszone w trakcie pracy, podczas kontaktu z gośćmi.

    4. Recepcja została dodatkowo oddzielona od gości płytą pleksi, a na podłodze znajduje się separator wyznaczający bezpieczną odległość pomiędzy recepcjonistą a obsługiwaną osobą.

    5. Blat recepcji jest dezynfekowany każdorazowo po pojawieniu się na recepcji gościa czy kontrahenta.

    6. Wszelki sprzęt wydawany (wypożyczany) z recepcji (np. żelazko) jest dezynfekowany zarówno przed wydaniem go gościom, jak i po jego zwrocie.

    7. Przy wejściu do recepcji, na recepcji, przed wspólną łazienką, barem, windą, a także przed wejściem do każdego skrzydła zostały zamontowane dystrybutory z płynem do dezynfekcji dłoni.

    8. Na recepcji jednocześnie może znajdować się maksymalnie 2 gości.

    9. W barze jednocześnie może znajdować się maksymalnie 3 gości.

    10. Ograniczyliśmy liczbę gości, którzy w tym samym czasie mogą być zameldowani w Hotelu Traffic Wrocław.

    11. Dbamy o to, aby zawsze zachowywać bezpieczną odległość 2 metrów pomiędzy pracownikami, a także między personelem a naszymi gośćmi.

    12. W ciągu dnia pomieszczenie recepcji jest dezynfekowane na bieżąco przez recepcjonistów za pomocą specjalistycznych środków do dezynfekcji powierzchni, które posiadają odpowiednie atesty. Dodatkowo recepcja, podobnie jak wszystkie inne pomieszczenia w Hotelu Traffic Wrocław, jest wyposażona w rekuperator, który zapewnia regularną wymianę powietrza w budynku.

    13. Każdy pokój po wymeldowaniu się gości jest sprzątany zgodnie z obowiązującymi nas najwyższymi standardami czystości i higieny. Dodatkowo pokoje są każdorazowo wietrzone przez co najmniej 2 godziny, a wszystkie powierzchnie - w tym włączniki światła, biurka, klamki - dokładnie dezynfekowane.

    14. W ogólnodostępnych częściach obiektu, np. na recepcji czy korytarzach, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczkami bądź przyłbicami. Regulacja ta dotyczy zarówno pracowników, jak i gości Hotelu Traffic Wrocław.

    15. Wszystkie powierzchnie wspólne, m.in. korytarze, bar czy recepcja są klimatyzowane oraz dezynfekowane przynajmniej raz na godzinę.

    16. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.

    17. Regularna dezynfekcja obejmuje również windę. W trosce o bezpieczeństwo naszych gości wprowadziliśmy również ograniczenie dotyczące liczby ludzi, którzy mogą się w niej znajdować w tym samym czasie do jednej osoby (zasada ta nie dotyczy gości, będących w rozumieniu prawa "wspólnym gospodarstwem domowym").

    18. Na recepcji dostępne są do sprzedaży maseczki ochronne dla gości.

    19. Nasz system rezerwacyjny pozwala na znaczne skrócenie czasu meldunku przy recepcyjnej ladzie, a ponieważ staramy się ograniczyć ten czas do minimum - zachęcamy do skorzystania z opcji check-in online, oraz kierowania wszelkich pytań przed przyjazdem i w trakcie pobytu drogą telefoniczną oraz mailową.

    20. Na recepcji są dostępne numery telefonów do różnych oddziałów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu) oraz adresy najbliższych aptek i szpitali.

    21. Karty do pokoi są sterylizowane światłem UV-C każdorazowo po oddaniu ich przez gości oraz profilaktycznie przed ponownym ich wydaniem.
     
  • 22. Współpracujemy z nowoczesną, certyfikowaną pralnią gdzie bielizna hotelowa poddawana jest procesom prania z zastosowaniem atestowanych środków piorąco-dezynfekujących oraz procesom maglowania w wysokich temperaturach. Transport czystej pościeli odbywa się wg najwyższych standardów higienicznych.
     
  • 23. Nasz personel, zarówno recepcyjny, jak i sprzątający, został odpowiednio przeszkolony i przygotowany do pracy w nowych warunkach zgodnie z wymogami Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

  • 24. Śniadania są wydawane w barze w formie breakfastboxów. Poza godzinami śniadań bar otwarty jest jako sklep "na wynos". Posiłki mogą być odbierane wyłącznie pojedynczo. Kawa i herbata dołączone do breakfastboxów są przygotowywane przez personel.
     
  • 25. Hotel Traffic Wrocław ściśle współpracuje z firmą zajmującą się profesjonalną dezynfekcją pomieszczeń zarówno w zakresie doboru odpowiednich środków czystości, jak i poprzez bezpośrednie wsparcie technologiczne w dziedzinie dezynfekcji pomieszczeń hotelowych.
     
  • 26. W hotelu znajduje się odpowiednio wyposażone, sterylne pomieszczenie wyznaczone jako miejsce izolacji dla osób z podejrzeniem COVID-19.
ZAREZERWUJ