2020-05-21
Procedury bezpieczeństwa: COVID-19
Szanowni Goście! Zależy nam, abyście czuli się bezpiecznie w Hotelu Traffic Wrocław, dlatego podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zminimalizowanie zagrożenia zarażenia się koronawirusem SARS COVID-19 na terenie naszego obiektu. Sprawdź, jakie procedury wprowadziliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.
- 1. Każdy pracownik obiektu przed przyjściem do pracy jest zobowiązany do samooceny swojego stanu zdrowia zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez Ministerstwo Zdrowia.
2. Kadra zarządzająca jest ponadto zobligowana do bieżącej weryfikacji i oceny stanu zdrowia podległych pracowników, udzielenia im odpowiedniej pomocy w razie pogorszenia się ich samopoczucia, a także oddelegowania ich z miejsca pracy w takiej sytuacji.
3. Pracownicy naszego hotelu zostali wyposażeni w sprzęt ochronny: maseczki oraz rękawiczki jednorazowe, które są przez nich noszone w trakcie pracy, podczas kontaktu z gośćmi.
4. Recepcja została dodatkowo oddzielona od gości płytą pleksi, a na podłodze znajduje się separator wyznaczający bezpieczną odległość pomiędzy recepcjonistą a obsługiwaną osobą.
5. Blat recepcji jest dezynfekowany każdorazowo po pojawieniu się na recepcji gościa czy kontrahenta.
6. Wszelki sprzęt wydawany (wypożyczany) z recepcji (np. żelazko) jest dezynfekowany zarówno przed wydaniem go gościom, jak i po jego zwrocie.
7. Przy wejściu do recepcji, na recepcji, przed wspólną łazienką, barem, windą, a także przed wejściem do każdego skrzydła zostały zamontowane dystrybutory z płynem do dezynfekcji dłoni.
8. Na recepcji jednocześnie może znajdować się maksymalnie 2 gości.
9. W barze jednocześnie może znajdować się maksymalnie 3 gości.
10. Ograniczyliśmy liczbę gości, którzy w tym samym czasie mogą być zameldowani w Hotelu Traffic Wrocław.
11. Dbamy o to, aby zawsze zachowywać bezpieczną odległość 2 metrów pomiędzy pracownikami, a także między personelem a naszymi gośćmi.
12. W ciągu dnia pomieszczenie recepcji jest dezynfekowane na bieżąco przez recepcjonistów za pomocą specjalistycznych środków do dezynfekcji powierzchni, które posiadają odpowiednie atesty. Dodatkowo recepcja, podobnie jak wszystkie inne pomieszczenia w Hotelu Traffic Wrocław, jest wyposażona w rekuperator, który zapewnia regularną wymianę powietrza w budynku.
13. Każdy pokój po wymeldowaniu się gości jest sprzątany zgodnie z obowiązującymi nas najwyższymi standardami czystości i higieny. Dodatkowo pokoje są każdorazowo wietrzone przez co najmniej 2 godziny, a wszystkie powierzchnie - w tym włączniki światła, biurka, klamki - dokładnie dezynfekowane.
14. W ogólnodostępnych częściach obiektu, np. na recepcji czy korytarzach, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczkami bądź przyłbicami. Regulacja ta dotyczy zarówno pracowników, jak i gości Hotelu Traffic Wrocław.
15. Wszystkie powierzchnie wspólne, m.in. korytarze, bar czy recepcja są klimatyzowane oraz dezynfekowane przynajmniej raz na godzinę.
16. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
17. Regularna dezynfekcja obejmuje również windę. W trosce o bezpieczeństwo naszych gości wprowadziliśmy również ograniczenie dotyczące liczby ludzi, którzy mogą się w niej znajdować w tym samym czasie do jednej osoby (zasada ta nie dotyczy gości, będących w rozumieniu prawa "wspólnym gospodarstwem domowym").
18. Na recepcji dostępne są do sprzedaży maseczki ochronne dla gości.
19. Nasz system rezerwacyjny pozwala na znaczne skrócenie czasu meldunku przy recepcyjnej ladzie, a ponieważ staramy się ograniczyć ten czas do minimum - zachęcamy do skorzystania z opcji check-in online, oraz kierowania wszelkich pytań przed przyjazdem i w trakcie pobytu drogą telefoniczną oraz mailową.
20. Na recepcji są dostępne numery telefonów do różnych oddziałów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu) oraz adresy najbliższych aptek i szpitali.
21. Karty do pokoi są sterylizowane światłem UV-C każdorazowo po oddaniu ich przez gości oraz profilaktycznie przed ponownym ich wydaniem.
- 22. Współpracujemy z nowoczesną, certyfikowaną pralnią gdzie bielizna hotelowa poddawana jest procesom prania z zastosowaniem atestowanych środków piorąco-dezynfekujących oraz procesom maglowania w wysokich temperaturach. Transport czystej pościeli odbywa się wg najwyższych standardów higienicznych.
- 23. Nasz personel, zarówno recepcyjny, jak i sprzątający, został odpowiednio przeszkolony i przygotowany do pracy w nowych warunkach zgodnie z wymogami Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
24. Śniadania są wydawane w barze w formie breakfastboxów. Poza godzinami śniadań bar otwarty jest jako sklep "na wynos". Posiłki mogą być odbierane wyłącznie pojedynczo. Kawa i herbata dołączone do breakfastboxów są przygotowywane przez personel.
- 25. Hotel Traffic Wrocław ściśle współpracuje z firmą zajmującą się profesjonalną dezynfekcją pomieszczeń zarówno w zakresie doboru odpowiednich środków czystości, jak i poprzez bezpośrednie wsparcie technologiczne w dziedzinie dezynfekcji pomieszczeń hotelowych.
- 26. W hotelu znajduje się odpowiednio wyposażone, sterylne pomieszczenie wyznaczone jako miejsce izolacji dla osób z podejrzeniem COVID-19.
SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ I ZAREZERWUJ