REGULAMIN HOTELU TRAFFIC POZNAŃ
- 1. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Miejsce dla palących znajduje się na zewnątrz, na tarasie. W przypadku potwierdzonych przypuszczeń, że dana osoba pali/paliła w pokoju/korytarzu lub innym miejscu do tego nie przeznaczonym, gość zostanie obciążony karą w wysokości 200 zł. W przypadku nieuregulowania należności wynikającej z nałożonej kary finansowej, recepcjonista bądź manager mają prawo wezwać na miejsce policję oraz ochronę.
- 2. Podstawą zameldowania gościa jest okazanie w recepcji aktualnego dokumentu tożsamości z fotografią. W przypadku odmowy okazania przez gościa dokumentu w sposób umożliwiający jego zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania klucza do pokoju.
- 3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Hotelu lub gości, szkody na osobie gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu.
- 4. Serwis pokoi:
- a. Serwis pełny odbywa się co 3 dobę pobytu.
- b. Serwis niepełny ( wymiana ręczników, uzupełnienie papieru toaletowego, opróżnianie kosza na śmieci) odbywa się pod nieobecność Gościa na Jego życzenie, poprzez wywieszenie zawieszki na drzwiach.
- 5. Faktura VAT zostanie wystawiona tylko i wyłącznie po otrzymaniu NIP w momencie dokonywania rezerwacji. Brak podania NIPu spowoduje wystawienie paragonu bez możliwości otrzymania później faktury.
- 6. Zasady korzystania z parkingu:
- a. W przypadku chęci skorzystania z parkingu, gość jest zobowiązany do dokonania wcześniejszej rezerwacji.
- b. Za parking obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 50 zł/dobę.
- c. Na parking bezpośrednio przy hotelu wpuszczane są tylko samochody osobowe, pojazdy o maksymalnej długości auta do 5 m i tonażu do 3,5 t. W przypadku pojazdów nie spełniających powyższych wytycznych prosimy o kontakt z recepcją w celu przekierowania pojazdu na inny parking.
- d. Niezastosowanie się do w/w wymogów skutkować będzie nałożeniem kary/mandatu w wysokości 2000 zł.
- 7. Osoby niepełnoletnie muszą zostać wylegitymowane (legitymacja szkolna, książeczka zdrowia) i je-śli podróżują samodzielnie – bez opiekuna prawnego – muszą posiadać Zgodę Rodzica/Opiekuna Prawnego na nocleg w Hotelu Traffic Poznań.
- 8. W przypadku braku możliwości zweryfikowania tożsamości i/lub braku posiadania zgody prawnej na nocleg w Hotelu Traffic Poznań, recepcjonista ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji.
- 9. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz spożywania narkotyków i substancji psychotropowych i/bądź innych środków odurzających.
- 10. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty, pieniądze oraz kosztowności pozostawione na jego terenie. Rzeczy wartościowe można zdeponować na recepcji.
- 11. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00. Hotel jest czynny 24h na dobę.
- 12. Przedłużenie pobytu prosimy zgłaszać wcześniej, do godziny 10:30 na recepcji. Hotel nie gwarantuje, że będzie dysponował wolnymi pokojami. W przypadku przedłużenia doby hotelowej, gość zobowiązuje się do jej pokrycia do godziny 11:00. Nieopłacenie pobytu skutkować będzie odmową przedłużenia oraz koniecznością wymeldowania gościa.
- 13. Każda rezerwacja telefoniczna/mailowa/bezpośrednia nabiera bezzwrotnego charakteru w momencie zameldowania. W przypadku skrócenia pobytu nie obowiązuje zwrot środków.
- 14. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są tylko na podstawie paragonu/faktury VAT.
- 15. W pokojach mogą przebywać jedynie osoby zameldowane w hotelu. Przyjmowanie gości może odbywać się jedynie w jadalni , po uprzednim wyrażeniu zgody przez recepcjonistę. Goście mogą przebywać na terenie hotelu nie dłużej niż do godziny 22.00.
- 16. W godzinach 22.00 – 6.00 obowiązuje cisza nocna. Turyści powracający późno lub bardzo późno powinni zachować ciszę, by nie zakłócać wypoczynku innym gościom hotelowym.
- 17. W czasie użytkowania tarasu hotelowego prosimy o zachowanie ostrożności, uwzględniając zasady wynikające z punktu 9 niniejszego regulaminu.
- 18. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia oraz zniszczenia mienia hotelu.
- 19. Goście mogą korzystać z artykułów kuchennych, takich jak: garnki, talerze, sztućce, kubki itp. Po zakończeniu posiłku uprasza się o pozmywanie po sobie.
- 20. W przypadku zgubienia klucza i/lub breloka do pokoju gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia się do recepcji w celu wymiany zamka i uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł.
- 21. W trakcie pobytu, jak i po wymeldowaniu się, goście mogą bezpłatnie przechować bagaż w przechowalni, nie dłużej jednak niż przez 24 godziny.
- 22. W razie rażącego nieprzestrzegania regulaminu lub nieodpowiedniego zachowania się, manager lub recepcjonista może nakazać danej osobie opuszczenie hotelu; w przypadku, gdy owa osoba nie stosuje się do poleceń – także wezwać policję i/lub ochronę celem wyprowadzenia z obiektu. W przypadku wyproszenia z hotelu osoby naruszającej regulamin, nie przysługuje jej zwrot za niewykorzystany nocleg.
- 23. Zasady przyjmowania zwierząt:
- a. Podstawowym warunkiem przyjęcia zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. Limit to 2 zwierzęta na pokój Zwierzęta nie mogą przebywać w częściach wspólnych oraz w kuchni.
- b. Hotel pobiera opłatę za pobyt zwierząt jednorazowo w wysokości 50 zł/ zwierzę.
- c. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne
- d. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
- e. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę - w zależności od gatunku zwierzęcia.
- 24. We wszelkich sprawach nieujętych w regulaminie, a dotyczących funkcjonowania hotelu (takich jak: zapewnienie porządku, ochrona mienia, przestrzeganie zasad kultury) goście są zobowiązani zastosować się do wskazówek recepcjonisty lub managera.
- 25. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.) przez SH&H Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w 31-039 Krakowie ,ul. Dietla 58, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Re-jonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sa-dowego pod nr KRS: 0000639868, posiadająca NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (zwany da-lej Smart Hotel & Hostel), gdzie spółka SH&H jest właścicielem sieci obiektów noclegowych, w tym hotelu TRAFFIC przy ul. Niezłomnych 1 w Poznaniu. dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ I ZAREZERWUJ