Hotel Traffic
pl
Hotel Traffic
Poznań
Hotel Traffic
Kacper
2019-05-28
"Byłem tu już 3 razy i napewno nie raz wrócę bo zawsze bardzo miła i sympatyczna obsługa, czyste i schludne pokoje, cisza i spokój, przepyszne śniadania kontynentalne, stołówka dostępna 24h z możliwością zrobienia sobie kawy czy herbaty skorzystania z lodówki czy i do tego mini taras z widokiem na miasto szczególnie po zmroku a to wszystko w centrum Poznania i w wszędzie blisko"
glatka
2019-04-23
"Hotel w dogodnej lokalizacji - blisko dworca PKP oraz Starego Miasta, tuż przy Starym Browarze. Nocowałam w pokoju jednoosobowym - jak dla mnie idealnej wielkości. Wyposażenie pokojuawierało wszystko co potrzebne - łóżko, szafa, wieszak, duże lustro,biurko i krzesło, TV. W łazience suszarka. Co najważniejsze - miał dodatkowy elektryczny grzejnik, co w okresie przejściowym wiosna-lato jest zbawienne dla lubiących ciepełko :) Jedyny minus - słaby zasięg WiFi - ale mam internet w abonamencie więc dla mnie to nie był problem. Śniadania bardzo smaczne, świeże. Kawa z ekspresu - przepyszna :) Kuchnio-jadalnia dostępna całą dobę - w każdej porze można było przyjść i zrobić sobie kawę czy herbatę. Śmiało mogę polecić ten hotel - bardzo korzystny stosunek jakości do ceny."
Asia Kaluza
2019-04-08
"Bardzo pozytywne wrażenia:schludny i nowoczesny pokój w stylu minimalistycznym, wyposażenie wygląda na nowe,wszystko zadbane; bardzo sympatyczna obsługa, śniadania w cenie pokoju - mocno rozbudowane menu, w tym dla dzieci; polecam pokój rodzinny:gry, książki i zabawki są w pokoju, i lodówka. Kuchnia dostępna całą dobę:ekspres do kawy i herbata do użytku gości. Parking blisko wyjścia z hotelu(najlepiej zarezerwować przed przyjazdem), a obok Stary Browar i początek Starówki. W hotelu cisza i spokój. Byłam na początku kwietnia."
Adriana Matusz-Bagińska
2019-03-05
"Hotel godny polecenia. Znajduje się on na przeciwko Starego Browaru, blisko dosłownie wszędzie, na dworzec jak i do centrum. Pokoje czyste, śniadania dobre, przez całą dobę dostęp do jadalni z kącikiem kuchennym oraz super expresem, winda. Na każdym piętrze kącik z komputerem dla gości, jest też pomieszczenie z żelazkiem i deską do prasowania. W pokojach czajnik oraz kubki i kilka saszetek z kawą i herbatą. Byłam gościem w listopadzie ogrzewanie działało jak powinno :)"
Marcin R
2019-02-12
"Przyjemny, czysty, super lokalizacja. Bardzo blisko na dworzec pkp i pks. Pieszo mozna dojsc do starego rynku. Bezpośrednie sąsiedztwo statego browaru. Blisko do zamku cesarskiego. W okolocy duzo barow i knajp. Zdecydowanie polecam."
Robert Stępnik
2018-12-20
"Dwugwiazdkowy hotel położony w centrum Poznania, zaraz obok Starego Browaru przez co wydaje się, że wszędzie jest blisko. Pokoik mały ale wystarczający na przespanie nocy. Śniadanie jak na hotel dwugwiazdkowy bardzo zróżnicowane. Olbrzymi plus za możliwość darmowego dołożenia łóżeczka dla dziecka i bardzo miłą obsługę. Z minusów to przede wszystkim parking - jest dość mały (około 12 ciasnych miejsc), połączony z innym (płatnym) parkingiem i ciężko jest się zorientować gdzie zaparkować. Dojazd do samego parkingu to też wyzwanie bo od jadąc od strony dworca bezpośrednio się na niego nie wjedzie i trzeba robić dodatkową pętlę. Ściany w pokoju z płyt gipsowych przez co w nocy słychać każdy hałas."
Beata
2018-12-19
"Dość przyjemny hotel, kameralny. Położony dość blisko dworca i w niedużej odległości od rynku. Pokoje prosto i w miarę elegancko urządzone. Czysto a to najważniejsze. W pokoju mały czajniczek i kilka torebek herbaty, kawy i dwa kubeczki - fajna rzecz. Obsługa sympatyczna i życzliwa. Śniadania w formie bufetu, wybór może nie ogromny ale myślę że każdy znajdzie coś dla siebie i głodny stamtąd nie wyjdzie."
Magdalena Majkowska
2018-12-02
"Bardzo przytulny hotel. Pokoje skromne, ale eleganckie i bardzo czyste. Dostepna, świetnie wyposażona kuchnia. Śniadanie obfite i bardzo smaczne no i pyszna kawa!!!"
Klaudia Tomczyk
2018-11-24
"Niby hotel 2 gwiazdki, ale bardzo nam się podobało. Szczególnie taras, na który można wyjść przez kuchnię. Dostęp do kawy, herbaty i wody 24/7. Dobra lokalizacja."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna hoteltraffic.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

ZAREZERWUJ