Hotel Traffic
pl
Hotel Traffic
Poznań
Hotel Traffic
Przemysław Bilski
2020-01-27
"Pokoje estetycznie urządzone, czysto i miło."
Karolina Kurdek
2020-01-24
"Pokój rewelacja czysto i zadbane śniadanie pyszne polecam blisko starówka, galeria."
Anna Julian
2020-01-22
"Fantastyczna obsługa, pokój idealny, zwłaszcza za tę cenę. Bardzo dobra lokalizacja i duży parking."
Jacek Mikrut
2020-01-21
"Bardzo przyzwoity standard w tej cenie."
Marek Hackert
2020-01-20
"Dobre śniadania, w pokojach czysto, wszedzie blisko."
Tomasz Kondraciuk
2020-01-13
"Hotel przyzwoity. Usytuowanie niedaleko centrum szkoleniowego zdecydowanie pomogło w wyborze. Pokój schludny, czysty, jedzenie smaczne. Na wypad na służbowe szkolenie polecam."
Zbigniew Pastuszak
2020-01-12
"Jestem tu po raz kolejny. Bez szczegoln luksusow ale czysto, spokojnie, centrum, tanio i jest parking, bardzo dobre śniadania. Miła obsługa, czego chcieć więcej"
Kacper
2019-05-28
"Byłem tu już 3 razy i napewno nie raz wrócę bo zawsze bardzo miła i sympatyczna obsługa, czyste i schludne pokoje, cisza i spokój, przepyszne śniadania kontynentalne, stołówka dostępna 24h z możliwością zrobienia sobie kawy czy herbaty skorzystania z lodówki czy i do tego mini taras z widokiem na miasto szczególnie po zmroku a to wszystko w centrum Poznania i w wszędzie blisko"
glatka
2019-04-23
"Hotel w dogodnej lokalizacji - blisko dworca PKP oraz Starego Miasta, tuż przy Starym Browarze. Nocowałam w pokoju jednoosobowym - jak dla mnie idealnej wielkości. Wyposażenie pokojuawierało wszystko co potrzebne - łóżko, szafa, wieszak, duże lustro,biurko i krzesło, TV. W łazience suszarka. Co najważniejsze - miał dodatkowy elektryczny grzejnik, co w okresie przejściowym wiosna-lato jest zbawienne dla lubiących ciepełko :) Jedyny minus - słaby zasięg WiFi - ale mam internet w abonamencie więc dla mnie to nie był problem. Śniadania bardzo smaczne, świeże. Kawa z ekspresu - przepyszna :) Kuchnio-jadalnia dostępna całą dobę - w każdej porze można było przyjść i zrobić sobie kawę czy herbatę. Śmiało mogę polecić ten hotel - bardzo korzystny stosunek jakości do ceny."
Asia Kaluza
2019-04-08
"Bardzo pozytywne wrażenia:schludny i nowoczesny pokój w stylu minimalistycznym, wyposażenie wygląda na nowe,wszystko zadbane; bardzo sympatyczna obsługa, śniadania w cenie pokoju - mocno rozbudowane menu, w tym dla dzieci; polecam pokój rodzinny:gry, książki i zabawki są w pokoju, i lodówka. Kuchnia dostępna całą dobę:ekspres do kawy i herbata do użytku gości. Parking blisko wyjścia z hotelu(najlepiej zarezerwować przed przyjazdem), a obok Stary Browar i początek Starówki. W hotelu cisza i spokój. Byłam na początku kwietnia."
Adriana Matusz-Bagińska
2019-03-05
"Hotel godny polecenia. Znajduje się on na przeciwko Starego Browaru, blisko dosłownie wszędzie, na dworzec jak i do centrum. Pokoje czyste, śniadania dobre, przez całą dobę dostęp do jadalni z kącikiem kuchennym oraz super expresem, winda. Na każdym piętrze kącik z komputerem dla gości, jest też pomieszczenie z żelazkiem i deską do prasowania. W pokojach czajnik oraz kubki i kilka saszetek z kawą i herbatą. Byłam gościem w listopadzie ogrzewanie działało jak powinno :)"
Marcin R
2019-02-12
"Przyjemny, czysty, super lokalizacja. Bardzo blisko na dworzec pkp i pks. Pieszo mozna dojsc do starego rynku. Bezpośrednie sąsiedztwo statego browaru. Blisko do zamku cesarskiego. W okolocy duzo barow i knajp. Zdecydowanie polecam."
Robert Stępnik
2018-12-20
"Dwugwiazdkowy hotel położony w centrum Poznania, zaraz obok Starego Browaru przez co wydaje się, że wszędzie jest blisko. Pokoik mały ale wystarczający na przespanie nocy. Śniadanie jak na hotel dwugwiazdkowy bardzo zróżnicowane. Olbrzymi plus za możliwość darmowego dołożenia łóżeczka dla dziecka i bardzo miłą obsługę. Z minusów to przede wszystkim parking - jest dość mały (około 12 ciasnych miejsc), połączony z innym (płatnym) parkingiem i ciężko jest się zorientować gdzie zaparkować. Dojazd do samego parkingu to też wyzwanie bo od jadąc od strony dworca bezpośrednio się na niego nie wjedzie i trzeba robić dodatkową pętlę. Ściany w pokoju z płyt gipsowych przez co w nocy słychać każdy hałas."
Beata
2018-12-19
"Dość przyjemny hotel, kameralny. Położony dość blisko dworca i w niedużej odległości od rynku. Pokoje prosto i w miarę elegancko urządzone. Czysto a to najważniejsze. W pokoju mały czajniczek i kilka torebek herbaty, kawy i dwa kubeczki - fajna rzecz. Obsługa sympatyczna i życzliwa. Śniadania w formie bufetu, wybór może nie ogromny ale myślę że każdy znajdzie coś dla siebie i głodny stamtąd nie wyjdzie."
Magdalena Majkowska
2018-12-02
"Bardzo przytulny hotel. Pokoje skromne, ale eleganckie i bardzo czyste. Dostepna, świetnie wyposażona kuchnia. Śniadanie obfite i bardzo smaczne no i pyszna kawa!!!"
Klaudia Tomczyk
2018-11-24
"Niby hotel 2 gwiazdki, ale bardzo nam się podobało. Szczególnie taras, na który można wyjść przez kuchnię. Dostęp do kawy, herbaty i wody 24/7. Dobra lokalizacja."
2020-05-21
Procedury bezpieczeństwa: COVID-19

Szanowni Goście! Zależy nam, abyście czuli się bezpiecznie w Hotelu Traffic Poznań, dlatego podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zminimalizowanie zagrożenia zarażenia się koronawirusem SARS COVID-19 na terenie naszego obiektu. Sprawdź, jakie procedury wprowadziliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.

1. Każdy pracownik obiektu przed przyjściem do pracy jest zobowiązany do samooceny swojego stanu zdrowia zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez Ministerstwo Zdrowia.

2. Kadra zarządzająca jest ponadto zobligowana do bieżącej weryfikacji i oceny stanu zdrowia podległych pracowników, udzielenia im odpowiedniej pomocy w razie pogorszenia się ich samopoczucia, a także oddelegowania ich z miejsca pracy w takiej sytuacji.

3. Pracownicy naszego hotelu zostali wyposażeni w sprzęt ochronny: maseczki oraz rękawiczki jednorazowe, które są przez nich noszone w trakcie pracy, podczas kontaktu z gośćmi.

4. Recepcja została dodatkowo oddzielona od gości płytą pleksi, a na podłodze znajduje się separator wyznaczający miejsce, w którym może stać obsługiwany gość.

5. Blat recepcji jest dezynfekowany każdorazowo po pojawieniu się na recepcji gościa czy kontrahenta.

6. Wszelki sprzęt wydawany (wypożyczany) z recepcji (np. żelazko) jest dezynfekowany zarówno przed wydaniem go gościom, jak i po jego zwrocie.

7. Przy wejściu do recepcji, na recepcji, przed wspólną łazienką, salą śniadaniową, windą, a także przed wejściem do każdego skrzydła zostały zamontowane dystrybutory z płynem do dezynfekcji dłoni.

8. Na recepcji jednocześnie może znajdować się maksymalnie 2 gości.

9. Ograniczyliśmy liczbę gości, którzy w tym samym czasie mogą być zameldowani w Hotelu Traffic Poznań.

10. Dbamy o to, aby zawsze zachowywać bezpieczną odległość 2 metrów pomiędzy pracownikami, a także między personelem a naszymi gośćmi.

11. W ciągu dnia pomieszczenie recepcji jest dezynfekowane na bieżąco przez recepcjonistów za pomocą specjalistycznych środków do dezynfekcji powierzchni, które posiadają odpowiednie atesty. Ponadto recepcja jest wietrzona co najmniej raz na godzinę.

12. Każdy pokój po wymeldowaniu się gości jest sprzątany zgodnie z obowiązującymi nas najwyższymi standardami czystości i higieny. Dodatkowo pokoje są każdorazowo wietrzone przez co najmniej 2 godziny, a wszystkie powierzchnie - w tym włączniki światła, biurka, klamki - dokładnie dezynfekowane.

13. W ogólnodostępnych częściach obiektu, np. na recepcji czy korytarzach, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczkami bądź przyłbicami. Regulacja ta dotyczy zarówno pracowników, jak i gości Hotelu Traffic Poznań.

14. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.

15. Regularna dezynfekcja obejmuje również windę. W trosce o bezpieczeństwo naszych gości wprowadziliśmy również ograniczenie dotyczące liczby ludzi, którzy mogą się w niej znajdować w tym samym czasie do jednej osoby (zasada ta nie dotyczy gości, będących w rozumieniu prawa "wspólnym gospodarstwem domowym").

16. Na recepcji dostępne są do sprzedaży maseczki ochronne dla gości.

17. Nasz system rezerwacyjny pozwala na znaczne skrócenie czasu meldunku przy recepcyjnej ladzie, a ponieważ staramy się ograniczyć ten czas do minimum - zachęcamy do skorzystania z opcji check-in online, oraz kierowania wszelkich pytań przed przyjazdem i w trakcie pobytu drogą telefoniczną oraz mailową.

18. Na recepcji są dostępne numery telefonów do różnych oddziałów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu) oraz adresy najbliższych aptek i szpitali.

19. Współpracujemy z certyfikowaną pralnią. Cały proces prania odbywa się w temperaturze równej 60 stopniom Celsjusza bądź wyższej.

20. Nasz personel, zarówno recepcyjny, jak i sprzątający, został odpowiednio przeszkolony i przygotowany do pracy w nowych warunkach zgodnie z wymogami Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

21. Do dezynfekcji zagłówków w pokojach typu komfort każdorazowo używamy parownicy (temperatura pary na wylocie dyszy wynosi ok. 90 stopni Celsjusza), a z pokoi zostały usunięte dywaniki oraz narzuty.

22. Pokoje sprzątane są tylko na życzenie (należy powiesić na klamce informację z prośbą o posprzątanie) i po pobycie. Ze względu na sytuację pandemiczną, zgodnie z zaleceniami, nie wykonujemy regularnego sprzątania podczas pobytu.

23. Śniadania są wydawane na sali śniadaniowej w formie bufetu. Na sali śniadaniowej prosimy o zakładanie maseczki podczas korzystania z bufetu i poruszania się po sali. 

ZAREZERWUJ