
Szanowni Goście! Zależy nam, abyście czuli się bezpiecznie w Hotelu Traffic Poznań, dlatego podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zminimalizowanie zagrożenia zarażenia się koronawirusem SARS COVID-19 na terenie naszego obiektu. Sprawdź, jakie procedury wprowadziliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.
1. Każdy pracownik obiektu przed przyjściem do pracy jest zobowiązany do samooceny swojego stanu zdrowia zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez Ministerstwo Zdrowia.
2. Kadra zarządzająca jest ponadto zobligowana do bieżącej weryfikacji i oceny stanu zdrowia podległych pracowników, udzielenia im odpowiedniej pomocy w razie pogorszenia się ich samopoczucia, a także oddelegowania ich z miejsca pracy w takiej sytuacji.
3. Pracownicy naszego hotelu zostali wyposażeni w sprzęt ochronny: maseczki oraz rękawiczki jednorazowe, które są przez nich noszone w trakcie pracy, podczas kontaktu z gośćmi.
4. Recepcja została dodatkowo oddzielona od gości płytą pleksi, a na podłodze znajduje się separator wyznaczający miejsce, w którym może stać obsługiwany gość.
5. Blat recepcji jest dezynfekowany każdorazowo po pojawieniu się na recepcji gościa czy kontrahenta.
6. Wszelki sprzęt wydawany (wypożyczany) z recepcji (np. żelazko) jest dezynfekowany zarówno przed wydaniem go gościom, jak i po jego zwrocie.
7. Przy wejściu do recepcji, na recepcji, przed wspólną łazienką, salą śniadaniową, windą, a także przed wejściem do każdego skrzydła zostały zamontowane dystrybutory z płynem do dezynfekcji dłoni.
8. Na recepcji jednocześnie może znajdować się maksymalnie 2 gości.
9. Ograniczyliśmy liczbę gości, którzy w tym samym czasie mogą być zameldowani w Hotelu Traffic Poznań.
10. Dbamy o to, aby zawsze zachowywać bezpieczną odległość 2 metrów pomiędzy pracownikami, a także między personelem a naszymi gośćmi.
11. W ciągu dnia pomieszczenie recepcji jest dezynfekowane na bieżąco przez recepcjonistów za pomocą specjalistycznych środków do dezynfekcji powierzchni, które posiadają odpowiednie atesty. Ponadto recepcja jest wietrzona co najmniej raz na godzinę.
12. Każdy pokój po wymeldowaniu się gości jest sprzątany zgodnie z obowiązującymi nas najwyższymi standardami czystości i higieny. Dodatkowo pokoje są każdorazowo wietrzone przez co najmniej 2 godziny, a wszystkie powierzchnie - w tym włączniki światła, biurka, klamki - dokładnie dezynfekowane.
13. W ogólnodostępnych częściach obiektu, np. na recepcji czy korytarzach, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczkami bądź przyłbicami. Regulacja ta dotyczy zarówno pracowników, jak i gości Hotelu Traffic Poznań.
14. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
15. Regularna dezynfekcja obejmuje również windę. W trosce o bezpieczeństwo naszych gości wprowadziliśmy również ograniczenie dotyczące liczby ludzi, którzy mogą się w niej znajdować w tym samym czasie do jednej osoby (zasada ta nie dotyczy gości, będących w rozumieniu prawa "wspólnym gospodarstwem domowym").
16. Na recepcji dostępne są do sprzedaży maseczki ochronne dla gości.
17. Nasz system rezerwacyjny pozwala na znaczne skrócenie czasu meldunku przy recepcyjnej ladzie, a ponieważ staramy się ograniczyć ten czas do minimum - zachęcamy do skorzystania z opcji check-in online, oraz kierowania wszelkich pytań przed przyjazdem i w trakcie pobytu drogą telefoniczną oraz mailową.
18. Na recepcji są dostępne numery telefonów do różnych oddziałów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu) oraz adresy najbliższych aptek i szpitali.
19. Współpracujemy z certyfikowaną pralnią. Cały proces prania odbywa się w temperaturze równej 60 stopniom Celsjusza bądź wyższej.
20. Nasz personel, zarówno recepcyjny, jak i sprzątający, został odpowiednio przeszkolony i przygotowany do pracy w nowych warunkach zgodnie z wymogami Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
21. Do dezynfekcji zagłówków w pokojach typu komfort każdorazowo używamy parownicy (temperatura pary na wylocie dyszy wynosi ok. 90 stopni Celsjusza), a z pokoi zostały usunięte dywaniki oraz narzuty.
22. Pokoje sprzątane są tylko na życzenie (należy powiesić na klamce informację z prośbą o posprzątanie) i po pobycie. Ze względu na sytuację pandemiczną, zgodnie z zaleceniami, nie wykonujemy regularnego sprzątania podczas pobytu.
23. Śniadania są wydawane na sali śniadaniowej w formie bufetu. Na sali śniadaniowej prosimy o zakładanie maseczki podczas korzystania z bufetu i poruszania się po sali.